Info voor leerkrachten

Gepubliceerd door marleen op

Het Suske en Wiske museum en Robotland slaan hun creatieve handen in elkaar! We zijn ervan overtuigd dat de ervaring en de kennis van beide parken ervoor zorgt dat onze jonge bezoekertjes en nóg betere en meer educatieve ervaring beleven. Vanaf dinsdag 7 mei kan je reserveren voor schooljaar 2024-2025. Wil je de striptoer, een workshop of de buitenactiviteit boeken? Stuur dan snel een mailtje naar info@suskeenwiskemuseum.be!
Meer informatie over prijzen en formules vind je hier: Info en reservatie – Suske en Wiske Museum

Wil je graag op de hoogte blijven én onze nieuwsbrief ontvangen? Vul dan snel jouw gegevens in via deze link: Robotland en het Suske en Wiske Museum slaan de handen in elkaar! – Suske en Wiske Museum.. Let op! Als je geen actie onderneemt, ontvang je in de toekomst geen nieuwsbrief of updates meer.